אסי מוש – איך לרכוש כרטיסי טיסה במחיר מוזל

January 08 2024Cfao

אסי מוש, הוא מדריך טיולים וותיק. בפוסט זה הוא מסביר איך לרכוש כרטיסי טיסה לחו”ל במחירים אטרקטיביים. רוצים לגלות את השיטה ואת הדרך? אסי מוש מזמין אתכם לקרוא את הטיפים הללו וליישם אותם בדרך לטיסה נעימה וזולה.

רכישת כרטיסי טיסה במחירים אטרקטיביים יכולה להיות משימה אתגרית. הנה כמה טיפים של אסי מוש שיכולים לסייע לך למצוא דילים טובים:

white airplane on mid air - טיסות זולות. אסי מוש. מדריך טיולים

מחקר מקדים. התחילו לבדוק מראש את היעדים שברצונכם לבקר בהם ובכך תוכלו לעקוב אחרי המחירים לאורך זמן.

השוואה וחיסכון. השווו מחירים בין  אתרי הזמנת טיסות. אתרים כמו Skyscanner, Google Flights, Momondo ו- Kayak מספקים את היכולת לבדוק ולהשוות מחירים מספר חברות תעופה וסוכנויות נסיעות.

היו גמישים: אם יש גמישות בתאריכים שלכם, נסו לחפש את הטיסות בימי השבוע שבהם הם יקרים פחות. ימי חמישי ושישי יכולים להיות יקרים יותר מהשאר.

הרשמה לעדכונים: הרשם לניוזלטרים של אתרי הטיסות וחפש דילים בדואר האלקטרוני שלך. חלקם מציעים דילים והטבות בלעדיים למנויים.

חפשו בתקופות אחרי החגים. יש תקופות בשנה כמו אחרי החגים בהם יש מבצעים והטבות.

היו מעודכנים. פעמים רבות מחירי הטיסות משתנים כל הזמן. היו מעודכנים ופעלו מהר כשיש הזדמנויות למצוא דיל מתאים.

השתמשו בכרטיסי אשראי עם הטבות: חלק מכרטיסי האשראי מציעים הטבות נוספות על רכישת כרטיסי טיסה, כמו ניקודים, הטבות תשלום אחר ועוד.

הקדישו זמן לחקור חברות תעופה נוספות. כמה חברות תעופה אינן מופיעות באתרי השוואת מחירים. אם יש לכם יעד מסוים, בידקו ישירות באתרי החברות האוויריות שלהן.

קשר עם סוכני נסיעות. לעיתים סוכני נסיעות יכולים להציע דילים מיוחדים ומשתלמים במיוחד. אל תהססו לשאול ולבדוק.

#אסי מוש
#רכישת כרטיסי טיסה מוזלים
Share: